Födelsedagsfirande, ingen bugg, jobb och Emelie!

Har precis sett klart The boy in striped pyjamas, riktigt sorlig film. Vilken tur att man inte levde på den tiden, så grymma vi människor kan vara, det är sjukt alltså!

Idag har jag varit på ormberget och hjälpt till, diskat, baka, servera mm. Sen efter det for jag till Emelie och taggade inför bugg. men då visa de sig att det inte var någon bugg. så då for vi i stället och firade min underbara kusin Josefin som fyller 17 idag elr igår kanske man säger eftersom kl är över 12. Men även fast det inte är din födelse dag nu så får du ändå ett stort GRATTIS!!.
Lägger in en gammal bild på jag och Kusinvitamin:)




// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0