Fredagkväll!

Kom hem från Milly för ett tag sen, vi har sett idol, ätit godis, pepparkaksdeg, dricka mm. Måste vara ärlig och säga att jag är rätt besviken på idolgänget idag, tyckte inte någon var speciellt bra, hade sett fram imot de nu när det var rocktema, men i alla fall. Imorgon har vi öppet hus på skolan, vi media elever ska sända radio, tror det kommer bli jätte kul även fast jag nu sitter och tänker på att jag inte vill på något "pip" öppethus imorrn.
Jag vill sova, men jag ska tänka positivt, tänk positivt Sandra... det lönar sig alltid att tänka positivt för då slipper man bli deppig när man går och hela tiden tänker på allt negativt, nu undrar ni kanske varför just jag sitter och säger en sån sak, jag som ALLTID är den som tänker negativt, men på nått konstigt sätt så har min mamma lyckas få mig att tänka positivt, trodde aldrig att jag skulle säga det här, men mammor har faktiskt rätt ibland, det måste jag ta och erskänna..

Haha, tar och bjuder på det här videoklippet också, perfekta klippet för den som är övertrött. Har suttit och skrattat nu flera gånger åt den här!




// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0