Ikea och detdär.

Lyckades tigga till mig lite pengar från min kära pappa, som
egentligen skulle gå till ett par skor. Men efter att ha tillbringat
mindre än en kvart på skopunkten, ville jag bara ut. Ut, ut, ut.
Trots att min älskling var så hjälpsam och tog fram en massa
par skor åt mig och sa "dom skulle du passa i." Men icke, jag
hatar skor. Skor passar inte på mig. Vill bara hitta ett par perfekta,
som jag känner passar på mig. Men det kommer inte hända i den
här världshistorian, känns det som.

Så nepp, inga skor. Men självklart fyndade jag lite småsaker på
Ikea. Känns som att när man väl är där, får man bara inte komma
hem tomhänt. :)


Pressentpapper och paketsnöre. Ännu mer julkänsla, I love it!


Muffinsformar och ljus. Det jag lever och andas för. Yes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0