In the dark.


And even if I try, I fail.



Denna årstid tar död på mig. Jag är trött, sur, arg, allt opositivt.
Och inte nog med detta mörker, så small det även till med hela
19 minus igår. Nej, jag gillar det inte.

Just nu sitter jag i ett klassrum och har hål. Jag huttra och fryser
ända in i benmärjen. Men jag sänder ändå en liten tanke till
både Sandra och Linn, som är ute i kylan, hela dagen för
att filma någon film till körkortet.
Jag tänker på er...

Tänkte också meddela att idag, kommer jag inte blogga
nå mer. Har ett ennoormt ( det är så det känns iaf )
prov imorgon, som jag bara inte får kugga på. Så nej,
jag tänker bannemig inte sitta uti datorn.
Då vet ni de.

Ha en bra dag, hörni! :)


Kommentarer
Postat av: brownie

Nu vill lilla Linnea att bilderna ska vara klara! Är de långt bort me dom eller? :)

2010-11-10 @ 16:01:31
URL: http://turbopingvin.blogg.se/
Postat av: brownie

Joo på tisdag ska jag prata me Ulla på gymn, går de bra för dej då? Har du hunnit få dom klara tills då? :)

2010-11-10 @ 20:57:26
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0