Insperation

Har fått så mycket insperation på senaste tiden, vill bara ge mig
ut och fota! Dock så känner jag mig så tomhänt, eller vad jag ska
säga. Var det bästa ordet jag kunde komma på. Vill ha nya objektiv,
stativ, filter, massor! Men snart kommer det en jul, så då hoppas jag
att tomten förser mig med lite nya kameragrejjor. :)

Satt och läste gamla inlägg på min favoritblogg fattybom och såg då
att hon hade bloggat om fotoböcker. Och , kom jag på att jag har
en fotobok liggandes nånstanns. Och jajjamän, jag hade noga lagt
den i min byrålåda. Så jag ska ta mig tid att läsa sen! Dessutom
hittade jag nånting ännu bättre, som jag totalt hade glömt bort. Ett
minneskort! Med 8 GB, som jag minns att jag köpt, men konstigt nog
aldrig tänkt på. Knasigt.

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0