Jag är kär!


Jag har sagt det flera gånger och nu kommer det igen..
Den här hunden är och kommer alltid att vara min favorit hundras.
Någon gång i framtiden ska jag banne mig säkert köpa en.
Jag gjorde ett test på internet, vilken hund som passar mig.
Gissa vilken hundras som kom på första plats?
Ja men så klart blev det ju fransk bulldog.

Såhär stod det.

Den franska bulldogen har smeknamn som ”Frog dog” ”clown”.
När man först lär känna rasen så kommer man märka dess tvåsidiga personlighet.
Från att uppträda som en aktiv, humoristisk hund som är med på det som är skoj,
kan den rasa runt i huset som en liten ”mini– tornado”.

Rasen skall vara sällskaplig, glad, lekfull, sportig och vaken.
Den är speciellt tillgiven mot sina ägare och mot barn.

Liknar det inte lite grann mig, som jag är som person osv?

// Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0