Jaha.

Jens ringde 04:45 imorse, och sa att han slutade då ist för
nio, så han skulle snart komma hem och krypa ner bredvid
mig. Någon/några (?) timmar efter ringar han och säger att
han redan vart hos mig, men bara för att hämta bilen för att
kunna fara tillbaka till Arjeplog av någon anledning. Så han
skulle komma och hämta upp mig när han var påväg hem.

Jag sa då klart och tydligt åt han att han skulle väcka mig minst 45 minuter
innan han kom. "Ja, ja, jag gör det!", så till min lycka fick jag somna
om.

Men då ringer han för ungefär en timme sen, och säger att han redan
har farit hem och att han kommer och hämtar mig nu. Och Jens är inte
den som gillar att vänta. Så jag har fått stressa som en idiot, springt hit
och dit, upp och ner.

Och nu, nu har han inte ens dykt upp!? Åherregud. Så nu sitter jag här,
och skriver detta meningslösa inlägg bara för att fördriva tiden litegrann.
Jag är trött. Irriterad. Ser ut som stryk. Gillar min mössa för att den döljer
mitt kråkbo till hår. Jaja, man känner att man lever iaf. Och dessutom,
en vacker dag, kommer hämden vara riktigt, riktigt ljuv. ;)


Och ja, jag biter på naglarna. Men jag ska sluta, jaa..



Kommentarer
Postat av: Lisa

keft o gå o dööö ! :

2010-11-04 @ 18:28:58
URL: http://dahl.blogg.se/
Postat av: Lisa

dom e så jäääääävla goda ! ;D<3

2010-11-04 @ 21:36:44
URL: http://dahl.blogg.se/
Postat av: emma

vill du att din blogg ska synas lite extra?

och tjäna lite fler läsare?

var med på min blogg i dagens blogg :)



gillar du min blogg? följ mig på bloglovin så följer jag dig :D

själv as diggar jag din blogg :) puss

2010-11-04 @ 22:42:02
URL: http://emmaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0