Julstämning

Nu har min julkänsla äntligen kommit, var rädd där ett tag att jag inte skulle få nån julstämning i år.
När vi pratade om julen så tänkte jag "nä jag skiter i julen, vill hellre åka utomlands, jag vill inte ha någonting i julklapp" men nu har den kommit, har gjort en pepparkaksdeg. Så imorgon ska jag och Carro göra pepparkakshus. Jag har lyssnat på jullåtar sen när jag kom hem och allt är nu som det ska vara.. så himla skönt. Skänner mig så ovanligt positiv. Inte den deppiga och negativa sandra som jag var förut..jag känner att jag är på väg åt ett bättre håll..

Hittade en Låt som jag tycker stämmer rätt bra in på mig.. och självklart är det en Dansbandslåt.. jag älskar dansband. den finns där för en när man är deppig, den får en att må bra.

" en fångel sjunger en vacker sång, ger inspiraton, nu är jag på gång,
känner att något stort ska hända, idag stod det klart att vindarna ska vända.
Jag glömmer igår och ser framåt igen...Jag börjar om på nytt, alla månar flytt och jag ser ljuset igen..."

// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0