Music


Shinedown-45 (Acustic version)



Går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar
den här låten. Den är så grymt härlig, lovelovelove!

Nu ska jag fixa käk, sen ska jag låta min blivande frisör till lillasyster,
använda mig som försökskanin. Jag har bestämt mig, nu ska håret bort!
Okej, inte allt. Men dom där centimetrarna som jag så länge gått och
gruvat mig för. Som jag verkligen inte vill klippa bort, men jag har
inget val. Dom är nötta och ser förjävliga ut. Så, nu gör jag det.
Snabbt och smärtfritt, som ett plåster. BORT!


Två år gammal bild
, men, det är så jag vill ha det. Långt. Men, som jag sa. Jag har
inget val. Och jag vet att ju mer jag går och väntar på att inte klippa mig, ju
mer slits håret.

Ååååh.. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0