Såg en jäkligt bra film igår..

..The road, hette den.

Den handlar om en far och hans son, som går igenom ett ödsligt landskap,
kylan är bitande och det är svårt att få tag i mat. Dom är påväg mot kusten,
trots att dom inte vet var. Dom har ingenting kvar, förutom en vagn med några
få tillhörigheter. Trots detta, kämpar dom tillsammans igenom det svårta och
livsglöden inom dom, brinner starkt.


Utan tvekan bland dom bästa filmerna jag har sett. Den är så gripande på alla sätt
och vis. Så ägna nu två timmar av ditt liv, till att se den. Det är lätt värt det! :)


Kommentarer
Postat av: Linn :)

Nej precis jag fick ungefär samma känsla! Hon såg så glad ut. Jag förstår inte varför ett barn som inte ens ha fått börja leva inte ska få uppleva allting som livet har att ge. Jaa men alltså om det är någontoing som dom borde hitta ett jäkla botemedel mot så är det då cancer!! Jag tycler man läser över allt om den sjukdommen :(



Filmen lät bra, dock känns det som om jag kommer gråta floder om jag ser den haha :)

2010-11-06 @ 14:49:48
URL: http://linnooo.blogg.se/
Postat av: Linn :)

Hahahha okej ;P får vara berdedd med näsdukar i sådana fall då ;) haha

2010-11-06 @ 16:17:21
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0