Trodde aldrig att denna dag skulle komma..

Fick mig en liten utskällning från Sandra idag när jag bad henne
blogga. Hon tycker jag bloggar för mycket. (??) Men, ärligt
talat så bryr jag mig inte vad lilla Sandra tycker, jag bloggar
ju när jag känner för det, och hon gör det när hon känner för
det.. logiskt. ;)

Satt och kikade på skor idag. Och det händer aldrig, det kan
jag lova er. Men somsagt, idag tittade jag trots allt på ett par
skor. Är less på mina vita, nötta, iskalla skor. Så, att hitta ett
par varma skor var A och O.

Och efter lite letande..


.. Hittade jag dom här! Fastande för det första för det ulligulliga inne i
skon, som kommer värma mina isbitsfötter. Sen så var dom ju rätt
så snygga också, vad tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: Elin

De där skorna var jättefina!! ;D

2010-11-14 @ 10:12:22
URL: http://pelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0