Sånt ni kanske vill veta.

Okej, jag erkänner. Jag ljög. Eller nej, jag ljög inte. Jag hade
bara enormt stora förhoppningar på både mig och Emma. Så nej,
vi gick aldrig till Klövern. Men vi kunde ha gjort det, om det inte var
så att det var halt, mörkt och ja.. att det finns nått som heter bil. Annars
hade vi helt klart traskat glatt till Klövern, oja!

Men hur som haver, så tog vi Emmas lilla bil till Klövern och hälsade
på Adam (Emmas kille, för er som inte vet. ) också kom det förbi
några fler, så vi satt ute och grillade ett tag sen såg vi film. Mysigt! :)

Dessutom så var Emmas systers son, Levi, hos Emma.. Han är så grymt
söt! Han ville hela tiden titta på tåg på youtube och leka tåg med lego. Inte
mig emot, lego ÄR kul! Sådeså.

Hade tänkt ladda upp lite bilder, men min pappa brummade iväg med
bilen som min kära kamera låg i, så det kommer förhoppningsvis sen.

Mer då? Hmmm... Jo, imorgon kommer hjärtat hem, det är hemskt vad
jag saknat honom! Så, då blir det mest troligt att fara en sväng till Storforsen
för att fota, fota, fota! Allting blir ju så mycket bättre om man har nånting
fint att fota på. Logiskt. Sen blir det nog även bilbesiktning i Arvidsjaur,
en tur till Kalix för att hälsa på Jens dödliga bil, men även för att titta på
en skoter. Det blir nog bra! :)


Emma med Ä.

Kommentarer
Postat av: Emma Jonsson

Emma med E. och bilden är inte acceptabel. puss på dej

2010-11-07 @ 13:23:54
URL: http://emmaaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0