Du är JÄMT fin!

Förstår precis hur du menar Sandra, vi har pratat om
det flera gånger förut, hur svårt det är att hitta kläder
man trivs i.

Men jag vill bara göra det klart för dig att du JÄMT är
fin! Om du bara visste hur många gånger jag tänker
på att du är så underbart fin, precis som du är! Till och
med med tjorvigt, ofixat hår, mjukisbyxor och en "vanlig"
tröja. Du säger ofta att du känner dig "förjävlig idag", men
när du säger så, tänker jag bara på att det är precis sådär
en riktig Sandra ska se ut. Och tro då inte att jag ser på dig
som en "slossahossa", det jag menar är att det är DU utstrålar
så mycket annat fint, att man inte ens tänker på vad du har på
dig.

Du är fin i mjukisbyxor, i jeans, i klänning, tröja, T-shirt, med
mössa, rubbet. Men du måste lära dig att trivas i kläder, inte
bry dig om någon annan har en likadan. Om du tycker att du
passar i det klädesplagget, då är det ingen som kan komma och
säga att du inte gör det. Vad du tycker är huvudsaken.

Känner mig dum att jag inte säger oftare hur fin du verkligen är.
Men det jag har sagt är ingen lögn, så tro mig, du är alltid vacker,
söt, underbar, gullig, allt! Du är bäst! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0