Fredag.

Åh så grymt skönt med fredag, sista dagen tills man får höstlov. Hade körkortsteori i morse, vi hade prov och jag faila totalt. Jag kommer aldrig få körkort!!Nä men jag tror inte att provet var så seriöst, mest ett test på hur mkt vi har lärt oss. och jag har varit borta en hel del. och om jag ska vara ärlig så har jag nästan inte läst någonting i boken, så jag får skylla mig själv. Idag ska jag och Minna vara med Tobiis, vi ska typ baka. Det blir kul. Nu har man ljudmedia, matte, Mdk och sen idrott. Fredagar är den sämsta dagen på hela veckan. I 1an hade vi en lektion på fredagar. Sovmorgon till 10,20 och sen en lektion. Vissa fredagar var vi lediga, det var så slappt. Men nu går man till tio över 3. tungt!!


Kommentarer
Postat av: Linn :)

Joo jag har några fler kan skicka dom om du vill? :) Och självklart det är bara att du tar bilderna ;D

2010-10-30 @ 20:42:55
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0