Hur knäpp får man vara?

Jag klev upp lite tidare imorse, för att packa och fixa lite grejer
inför idag. Men när jag håller på och letar kläder, kommer jag
på att jag borde ladda min mobil. Jag går upp till mitt rum och
letar den, men hittar den inte. Då kommer jag på den smarta
idén att ringa till den. Men självklart är mobilen av och jag hör
bara röstbrevlådan. "Fan, nu kommer jag aldrig hitta den:"
tänkte jag. Men tillslut så hittar jag den i sängen, lycka.

Men, när jag får igång mobilen ser jag att ett okänt nummer har ringt
mig, exakt 06:17. Vilken idiot ringer så tidigt? tänker jag då, men fortsätter
med mina morgonsysslor.

När jag kommer till skolan, sitter jag, Sandra och Linn uti datorn, då Sandra
berättar att ett företag från Göteborg hade ringt henne igår. Då kom jag på
att det måste ju ha varit samma som ringde mig då och kollar på Eniro, men
icke, nummret stämmer inte.

Vi sitter länge och försöker klura ut vem det kan vara som så mystiskt har
velat få tag i mig 6 på morgonen. Och , , läser Sandra noga igenom
nummret och ser att det är mitt hemtelefonnummer.

Har inte så mycket mer att säga. Jag är knäpp, trög och allmänt efterbliven.
Tack och hej, leverpastej.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha men lite roligt tyckte jag det var ;) jag såg ju då it heller att det var ett hemnummer så :P.

2010-10-27 @ 21:20:45
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0