Du är en fegis, nananananaaa!

Vet ni vad jag tycker är riktigt snyggt?
Att ha en massa hål i öronen! Och då
menar jag inte en massa uttöjningar och
sånt kollijox. Bara små, diskreta örhängen.

För några år sen slog jag vad med mig själv
att göra MINST ett hål i örat, per år. Och
jag har lyckats! Dock känner jag att jag
är långt ifrån klar, vill bara ha mer, mer,
MER!

Gjorde tre hål förra året, var av ett av dom
har läkt igen. Det jävlades och gjorde ont,
så jag tog ut det ett tag, och vips! Så var
det borta. Kändes inte lite surt..

Och på Torsdag ska jag, gissa var?
Vad sa du? Ja, precis, heeelt rätt!
Hur kuundee du veta de?? Jag har väl
aldrig sagt att jag ska dit förut?? Nejdååå.

Japp, till min bästa vän, tandläkaren.
Ni vet redan vad jag tycker om det, så
mina åsikter hoppar vi över för den här gången,
eller hur?

Nåväl. Så kommer jag, förutom att besöka
min bästis, strosa runt in the luleå town i flera
timmar. Kanske man då borde döda lite tid
med att smita in någonstanns och kirra dom
där tre-fyra nya hålen som jag har planerat?
Tycker det lät ganska bra.

Det superduper dåliga är då att Sandra inte
kan följa, hon som alltid annars brukar hålla
mig i handen och vara mitt personliga stöd.
Åååh, hur ska de gå?

Får väl helt enkelt ta å bita mig i läppen och
sluta vara så nojjig. Det här klarar du Minna,
din lilla fegis!
Ehehe.



Dom gråa är dom jag redan har, dom rosa är dom jag vill ha.
I andra örat hade jag tre, som nu bara är två.. Vill ha fler.

Hjäälp mig, snälla ni.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är svin snyggt med många hål i öronen :). Och sen håller jag verkligen med dig om tandläkaren det suger verkligen att vara där!!

2010-10-18 @ 22:06:46
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0