@ Skolbiblioteket.

Nu är jag här igen. Jag, Minna.
Förstår om ni längtar efter uppdatering
från min söta, underbara, ovanliga, knäppa,
roliga vän Sandra. Men hon har verkligen
haft fullt upp hela veckan, kan jag lova er.
Fullt upp med att få svänga på sina höfter,
vicka på rumpan och få snygga ben.

Kan också meddela att jag kommer överleva.
För er som redan gjort er en aning förberedd
på att skjuta mig, eller nått i den stilen, kan
slänga patronen och sänka bössan. För tro det
eller ej, jag pluggade! Och tro det eller ej2, jag
ska plugga nu också. Helt otroligt, alltså. Kan
inte låta bli att klappa mig själv på axeln och
säga att jag har vart en riktigt duktig flicka.

Så nu sitter jag här. Bland böcker, helt ensammen.
Och ska i lugn och ro ta tag i det sista jag borde
kunna inför provet. Wish me luck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0