Slut

Känner mig helt trött och färdig efter helgen. Jakt, somvanligt.
Men nu är den tack o lov över. Både jag och Jens var riktigt,
riktigt less. Under dessa helger har vi bara sett en enda älg,
och den fick vi inte ens skjuta. Dock så har vi fått sett lite
"sällsynta" djur under våra pass, bland annat en utter och
en hermelin, deni!

Men som om det inte var nog med jakt, så ska även Jens tvinga
med mig ut på har och fågeljakt. Men det ser jag fram emot, tydligen
mycket roligare, och dessutom ska jag få ha en egen bössa! Nu ska
inte Minna sitta snällt och titta på, nejnej. Här ska skjutas harar, tjädrar,
orrar och järpor! Nä, så hemsk jag låter. Jag som alltid har varit så
emot jakt. Vad har hänt med mig? Totaly hjärntvättad.

Nä, nu ska jag börja göra mig redo för skola. Sista veckan, sen lov!
Känns otroligt välbehövligt! :)

Vi hörs sen!


Haha, tänk om alla älgar var som Hälge? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0