Tid är pengar.

Ja, det är så uttrycket lyder. Att om man arbetar hårt,
då lönar det sig i slutändan i form av pengar.
Jag undrar många gånger varför man inte tjänar sig
en slant på att befinna sig i skolan hela dagarna, i flera
år. Näpp, inte ett öre även fast det känns som att man
jobbar arslet av sig. Kanske man borde bilda ett parti
som inför skollönlagar. Skolpartiet. Lät inte det bra?

Hur som helst, så har jag, som typ alla andra i lilla
Älvsbyn, befunnit mig vid lösviktsgodiset i Ica, köat
plockat, plockat ännu mer, fyllt påsen full och bara
slösat 27 spänn. Inte dåligt!

Men nu, nu sitter jag här med en kvävande stress. (Ja,
jag bloggar ändå.. ) har så mycket som ska vara inlämnat
till imorgon (!) och jag har knappt börjat. Bra, Minna. Du är
lika duktig som alltid. Ta och klappa dig själv på axeln och
ge dig ett stort beröm. Det är du värd.

Eller så inte.

Och neeeej, jag borde inte sitta här. Jag ska inte sitta här. Jag får
inte sitta här. I helvete. Hejdå. Förlåt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha man stod ju i en evighet för att ens komma till godiset :P

2010-10-28 @ 21:58:28
URL: http://linnooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahha jaa men lätt :)

2010-10-28 @ 22:25:39
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0