Tidsinställt inlägg.

Prövar som många andra, med att lägga upp ett tidsinställt
inlägg. Otroligt praktiskt, måste jag säga! Nu kan man hålla
bloggen levande även fast man inte har tid för att blogga. :)

Såg att Sandra hade skrivit om besöksrekord, och jag säger
bara wow! Vars kommer ni ifrån? Jättekul är det iaf! :)

Vid den här tiden sitter jag på skolan och väntar på att
dagens första lektion ska börja. Men som alla andra
Tisdagar, så går vi bara till halv 12, otroligt skönt!

Jaja, klockan är spöktid och jag borde sovit för länge sen.
Och istället för att säga godnatt, säger jag godmorgon!


Kommentarer
Postat av: Linn :D

Jag måste nästan också prova göra ett haha :P

2010-10-26 @ 17:20:25
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0