Sandra tycker och tänker.



Tänk om det fanns nån service som man kan ringa till när man har problem med att
hitta kläder. en stylist som styla en från topp till tå. bestämde hårfärg, smink, kläder, Ja allt.
Gu så enkelt det skulle vara. Det är så svårt lixom.
Om jag hittar kläder som är lite speciella, tex en tröja som är ovanlig elr att jag hittar en jättefin
speciell klänning så köper jag ändå inte de.
När jag står där i provhytten så kommer ett hjärnspöke upp och säger
"Nä du är för fin i det här sandra"
 Samma sak är det när jag ska iväg någonstans då klär jag upp mig.
Men då kommer samma hjärnspöke upp i skallen och säger samma sak " du är för fin sandra"
Så då tvekar jag och tar på mig nå enklare typ som mjukisbxor elr nått sånt. Sen får jag
ångra så mkt att jag bytte kläder när jag ser att alla andra var så fint klädd.

Tror det hade varit mycket enklare om det fanns någon person som sa till en att den där
hårfärgen ska du ha, den är du jätte fin i. Någon som visste vad som snackade om.
Någon som sa att dom där byxorna ska du ha för det gör att dina ben ser smalare ut och blablabla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0