Konstig dröm!

Tjoo :)
Som jag har lovat så ska det bli mer inlägg för mig nu när vi har fått mer besökare. Men det går ju inte speciellt bra. Minna har ett rejält försprång med inlägg. Hon bara ploppar ur sig inlägg hela tiden, vet inte hur människan bär sig åt. Själv sitter man här varenda gång och suddar, skriver, suddar osv.

Idag slutade jag vid 12. När jag kom hem snörde jag av mig mina kläder och hoppade ner i min sköna säng och somnade, drömde en sån konstig dröm. det konstiga är att jag har börjat drömma om min kära vän Milly. Det här är andra drömmen jag drömmer om henne.

Så här var drömmen.
Jag drömde att jag och Milly skulle iväg till Piteå och shoppa. vi gick där och shoppade, hon var så otrevlig och gick hela tiden iväg. Hon hade lovat mig att jag skulle få åka hem med henne och Simon. Men plötsligt försvann hon och det visade sig att hon åkt hem. Jag blev ledsen och förtvivlad eftersom jag inte hade någon tjuts hem. Men det ordnade sig och jag hittade nya kompisar och vi gick till en park elr nått sånt, sen så känner vi hur jordens gravitation försvann och vi alla började flyga, sen hördes en smäll och vi alla människor föll pladaskt ner till marken igen. Alla människor blev livrädda och det blev katastrof i Piteå. Jag och mina kompisar sprang till en röd bil och körde iväg, när vi kommer in till själva stan ser vi att alla husen var övertända, elr om jag minns rätt så var det kyrkor som brann.

Rätt läskig nu när jag har skrivit ner allt. typ jordens undergång, tänk om det här är ett tecken elr nått sånt?:O
Jag som är lite synsk av mig..ojoj nu blir jag rädd. måste nästan ta och kolla vad allt betyder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0