Underskatta inte.

Jag tycker inte man ska underskatta Disney, och
deras låtar. Har sett och hört det sedan jag var
liten, varför ska jag då sluta nu? Jag är snart
17 år och slår mer än ofta på Disneylåtar
på Spotify. Har ni inte märkt att man blir
så himla glad av dom? :)

Jag kommer utan tvekan aldrig att sluta lyssna på disneys
låtar och aldrig sluta se deras filmer, neverever!

 

 

Alladin-En helt ny värld.

 

Björn Bröder-Jag är på väg.

Lejon kungen-En värld full av liv.

Pocahontas-Färger i en vind.

Tarzan-Vi finns på samma jord.

Bara några, av alla underbara låtar. Älskar dom! :)

 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älska sångerna ;D

2010-10-12 @ 17:28:37
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0