En lista.

1. Har du ett par rosa string? Nepp.
2. Vem var den senaste du pussade? Jens, såklart :)
3. Vad har du för bhstorlek? 75B, I think.
4. Trivs du med det? He dug!
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Oj.. har mobilen i jackfickan, så har ingen aning.
6. Vad gjorde du inatt? Sov.
7. Och i förrgår natt? Sov..
8. Vad gör du innan du ska sova? Borstar tänderna, tar av mig kläderna.. typ?
9. Kan du prata med din mamma om allt? Jå, verkligen. Har en jättebra relation med min mamma,
vilket jag är jätteglad över.
10. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Jo, det hade jag.
11. Har du varit gravid? Nejnej.
12. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Haha, sjävklart :) 
13. Choklad eller glass? Choklad!
14. Push-up eller T-shirtbh? Push-up.
15. String eller hipsters? Hipsters.
16. klackskor eller gymnastikskor? Gymnastikskor.
17. Kjol/klänning eller jeans? Jeans! 
18. Har du ett par chockrosa spets? Hah, jo, faktiskt.

TIO FAKTA
1. Hemstad/ort?
 Älvsbyn.
2. Hårfärg? Mörkbrunt.
3. Längd? Länge sen jag mätte mig, men runt 165. 
4. Frisyr? Uppsatt i en toffs mitt oppa skallen.
5. Ögonfärg? Blåa.
6. Humör? Är för det mesta glad! :)
7. Civilstatus? I ett förhållande. Visst är det så dom utrycker det på fb? Haha.
8. Vältränad? Ehehe.. Nej. Men snart, så!
9. Ålder? 16.
10. Bästa vän? Har många. Inga nämda, inga glömda.

TIO SAKER OM DITT LIV
1. Har du nånsin varit kär? Oja.
2. Tror du på kärlek? I really do.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Njae, inte direkt.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Jo, kan man säga.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Hoppas jag inte.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Haha, nepp, inte de.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Nej, inte direkt.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Har ju somsagt redan ett förhållande, och det är det enda jag kommer satsa på!
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Hehe, jo.
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo, de gör jag verkligen.

HAR DU
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? Hade en "rymma hemifråntid" där ett tag, så jo.
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? Njaa.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Oja.
4. Har du hoppat bungy jump? Nehedu! 
5. Har du nånsin varit med i en olycka? Näe, kan jag väl inte påstå.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? Haha, näe.
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Nej, aldrig.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? Noway.
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? Jodu.
10. Har du nånsin tyckt att världen är super? Nej. Det är kort sagt en hemsk värld vi lever i. På många olika sätt. Men man kanske inte är den som drabbas av det, men att bara veta vad som försigår är nog hemskt.

KÄNSLOR
1. Saknar du någon just nu? Jens♥
2. Är du glad? Jajjamän!
3. Är du fundersam? A lot.
4. Är du uttråkad? A bit.
5. Är du tysk? Haha, nej, inte de. 
6. Är du italienare? Näe. Önskar jag var därimot! ;)
7. Är du fransk? Nepp!
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nepp, dom har aldrig vart gifta.

OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu? 18:21.
2. Namn? Minna Marie Dahl.
3. Vart bor du? Älvsbyn, sa jag ju?
4. Hur många barn vill du ha? Inte mindre än 3, och inte mer än 5. ;) 
5. Vill du gifta dig? Jodå, en vacker dag.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? Rullar!
7. Har du ätit sushi? Nej, skulle verkligen vela..
8. Har du syskon? Yesyes.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Nepp.
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Jo.
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nepp.

FYRA GREJER
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Haha, nej. 
2. Har du en hund? Näe. Men så fort jag flyttar hemifrån blir det en!
3. Sover du helst själv eller med någon?  Hatar att sova själv. Jens har blivit en sömnberoende. ♥ 
4. Tror du på spöken? Jo, det gör jag.

VEM
1. Vem älskar du? Jens, familjen, vänner.
2. Vem kan berätta allt för dig? Alla!
3. Vem vill du bli full med? Den dagen, den sorgen.


Mycket uppdatering från min sida idag. Kanske inte liten
släng av tristess som drabbat mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0