.

Känns som att det här är den enda bloggen som inte
skrivit en rad om politik. Inte berättat hur idiotiskt
detdär med SD är och blabla.

Men jag tänker göra det klart för er, här och nu.
Jag har absolut inget intresse för politik. Vill alltid
att den här tiden var fjärde år ska vara över, allt
blir så jäkla uttjata. Näe, jag är 16 år och har andra
problem att tänka på vilket parti som blir valt till
de och de, och vem ska ska sitta där och där..

Är less på att så fort jag läser nånting, slår på
tven eller vrider igång radion. Hör man den
välbekanta rösten av en allvarlig nyhetspratare,
som förbrilt berättar om hur svenska folket
reagerar på valet.. suck.


Men en jävligt vacker dag, så måste jag nog bry
mig, trots allt.

Ville bara få det sagt. Har samhällsprov idag, om
just det, politik. Läs mina tankar. Kanske finns
mindreåriga som läser bloggen, måste ju tänka på dom..



Kommentarer
Postat av: Tobiss

sorry minnis han var inte kul jag står it ut me idioter och dom som är inkompetenta i matlagning är det värsta jag vet.

2010-09-23 @ 18:00:41
URL: http://tobiss.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0