Flickan som tuggade på sin katt.

Tycker Sandra skrev ett sånt bra inlägg.
Förra året gjorde jag och Sandra en redovisning
om djurplågeri och djurförsök. Och som Sandra
sa, det är förjävligt. Riktigt förjävligt! jag tycker
alla levande varelser borde behandlas likadant.
(Okej, myror, myggor och bränns, går bort.)

Men tyvärr måste jag erkänna att jag inte
är världens bästa djurvän trots allt.

För jag åt nyss upp Zigge..


"Slurp" sa det, så var katten borta!

Nä, men skämt å sido. Hur jävla lejd är it den här bilden? Tog den
för ett tag sen och när jag fick se den kunde jag inte hålla skrattet
borta. Ser ju bokstavligen talat ut som att jag tuggar på honom.
Inte pussar, som det var menat. Haha, så lejt.

På tal om katter.
Dom är inte så olejda dom heller.
Jag menar, hur mycket värde har ett godispapper?
Tydligen ett enorm stort värde, eftersom Zigge hoppade
rakt ut från trappen för att få tag i ett. Och då snackar
vi liksom 2-3 meter. Kattgalning! Men lite fascinerande är
det andå, att inga ben går sönder?? Nejdå, han lunkade
på som om ingenting hade hänt medan jag i chocktillstånd
sprang ner för trappen och skrek "Zigge, lever du?!"
Haha, herregud..


Kommentarer
Postat av: LInn

HAHHAHAHHAHAHH !!!!! Så söt katten var föresten :).



Hahha jaa jag med, men jag blir alltid sugen på godis och fika då jag är i skolan och idag var det verkligen akut haha ;)

2010-09-02 @ 21:10:20
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0