Gruvar, gruvar och åter gruvar.

Somsagt, imorgon gäller det..
Imorgon tar jag bussen till Luleå,
för att montera in tandställningen.

Nej, jag längtar självklart inte.
Minst två år med skroten i munnen.
Åt hvt med det.. Ursäkta mina ord.

Jaja, ska försöka tänka positivt.
Man får ju fina tänder sen.. Och
det är ju bra.

Men om bara inte den
där tandläkar*piiiip* hade visat en
*piiiip* gipsform på hur mina tänder
ser ut, hade jag aldrig suttit i den här situationen.
Jag sa klart och tydligt att det inte var någon idé
att jag skulle komma tillbaka, för jag skulle fetvägra.
Men somsagt, den där jävla gipsformen. Inte ville
väl jag ha sådär fula tänder som gipsformen visade.
Nej, huvvahata.




Äh, let's do this shit, livet har ju bara börjat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0