Inte min dag!..

Det är abslout inte min idag idag om man ska gå efter mitt utseende.
I söndags kom jag på den briljanta ideén att jag skulle färga mitt hår brunt.
Jag for iväg och köpte en färg och när jag kom hem så färgade mamma mitt hår.
De blev kolsvart. Jag fick panik och började gråta,
mamma skyndade sig iväg till konsum och köpte hem två hårfärger till.
Egentligen ska man ju inte färga håret sådär direkt efter, men jag hade inget val,
 vill ju inte se ut som ett emo.
vi provade att bleka håret...mitt hår blev orange och alldelets kritvitt i utväxten..
så vi provade igen att färga om de..blev inget bra de heller.
Och som om de inte skulla vara nog så
har de ploppat upp en jävla massa finnar i ansiktet.

Uschochfyochblää!!



Kommentarer
Postat av: millyyy

stackaren! du kanske vänjer dig och tycker de ser skitbra ut?! :) eller så ordnar de sig med lite annan färg!

2010-09-28 @ 18:27:46
Postat av: Linn

Jag tyckte du var fin i håret Sandra :)

2010-09-28 @ 19:30:34
URL: http://linnooo.blogg.se/
Postat av: sandra:)

Tack Linn :)

Svar till Milly. Ja de ordna sig ju med en ny färg ;)

2010-10-01 @ 22:23:34
Postat av: Kristin

Hej Sandra!! Spännande att se hur din hårfärg blev!! :) Hörde att du var sugen att hälsa på lill-kussen snart!? :) Då kanske du kan hjälpa mej att fixa min blogg så den blir lite fin!! Vi hörs och syns, kramar från mej och Oliver!!!

2010-10-04 @ 14:40:32
URL: http://kritsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0