Pictures

Kom på att jag egentligen inte behöver leta
fram sladden, kan ju bara stoppa in minneskortet
i datorn. Smartajag!

Har ju inte laddat upp nya bilder här på
ett ganska bra tag, så här kommer lite
bilder från olika dagar. :)


Det var frost en morgon förra veckan..



Och dimma..


Påväg till Sandra i fredags.
Haha, vad manlig jag ser ut. Gulligt!


Och så aktiv som jag är (ehhehe) tog jag cykeln dit.


 Vi gick ner på byn och köpte min efterlängtade (!) B&J!


Gick ut och fotade.

Och till och med jag hamnade på bild.

Jag skojjar inte när jag säger att de tog en timme att ladda upp domdär
bilderna. Fick göra om flera gånger, grymt irriterande. Men nu sitter dom
äntligen där! :)




Kommentarer
Postat av: Hanna samuelsson

Gud vad fin den där sista bilden var ! :)

2010-09-07 @ 16:14:14
URL: http://venividivici.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0