Så fick jag mitt namn Sandra.





Jag fick mitt mamn efter den här LP-Skivan.
När min mamma var liten så hade hon sett skivan i mormor och morfars
LP-samling. Mamma tyckte namnen sandra var så vackert, så hon sa till sig själv
att om hon fick en dotter så skulle hon heta Sandra. Och vips så kom jag!
Som ni ser på bilden så är de ju en sandstrand på omslaget. och när jag var mindre hade jag
hårfärg som liknar sandstrandsfärg. tills jag kom på vad hårfärg var för något.
Jag ångrar jätte mkt att jag började färga mitt hår. för nu försöker jag hitta tillbaka
till min normala hårfärg. Men de är jätte svårt, jag tycker de är så fult när de växer ut
en utväxt.



Kommentarer
Postat av: Tobiss

Namen såå sött :D!

2010-09-13 @ 14:50:00
URL: http://tobiss.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0