Shopping!

Idag har jag varit och shoppat i luleå med pappi.
Jag hittade faktiskt väldigt mycket.
 en Jacka,2 tröjor, jeans och en halsduk.
Precis allt som jag var ute efter,
Tror banne mig jag ska börja fara och shoppa med pappa,
hittar alltid någonting när han är med.
Var tänkt att hela familjen skulle fara först
men då for Carro till Martin och mamma orkade inte fara och shoppa,
 hon skulle städa istället.
Så då blev de bara jag och pappa,
vi har gått omkring i affärer och kollat efter kläder,
han på herravdelningen och jag på dam,
sen har vi då och då hjälp varandra.
Sen avsluta vi dagen med att äta ett fett skrovmål på korvgubben.

Sen när jag kom hem ställde jag mig
och lagade mat och sen har jag även bakat kakor.
Kolakakor och bondkakor. Blev riktigt lyckat.
en riktig hemmafru. Känner mig stolt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0