Födelsedagsfirande.

I dag efter skolan skyndade jag mig hem och fixade till mig.
sen hoppade jag på en buss till Luleå.
Där blev jag hämtad och vi for till Farfar.
Han fyller år idag så då blev de smörgåstårta.
Sen for vi till Ormberget och fixade med catering
(beställning av mat, för er som inte vet)
Jag och jossan passade på att göra en glassbomb.
Självklart blev det jag som fick äta upp allt sen.
efter vi hade levererat maten styrde vi Älvsbybor hem,
mot Älvsbyn igen.


Mammas superdupermegagooda smörgåstårta :)


Glassbomb= Gammeldags vaniljglass, massa grädde.
chokladsås, strössel och en kaka..




Kommentarer
Postat av: Kusiiiin

Världens finaste sandra, älskar dig <3... med hmm.. världens finaste glass? hahaha

2010-09-02 @ 19:55:01
Postat av: sandra

Åh vad du är gullig. Älskar dig med <3<3

2010-09-02 @ 22:04:22
URL: http://boissbaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0