De är förjävligt..






Åh jag blir så ledsen när jag ser hur dumma vi människor kan vara mot djur.
 Jag är en riktig djurvän och lider verkligen när jag ser djur må dåligt.
Såg nyss ett videoklipp där de är nån kn*äppjä*vlafu*ckingh*ora som
tar upp en valp och kastar iväg den i en flod.
Alltså hur jävla dum får man vara.
Jag börjar ju nästan gråta när jag ser de där.
Vill bara kasta mig i floden och rädda den stackars oskyldiga valpen,
Nä fyfan de borde verkligen vara högre straff på djurplågeri.
de är så JÄ*VLA hemskt hur man kan göra så här. Jag blir så ARG!!!

Här har ni länken till videon om ni vill. Men jag varnar för starka bilder..
http://video.se.msn.com/watch/video/har-slanger-hon-valpar-i-floden/ahormyig

Jag är uppvuxen med djur, speciellt hundar.
dom har alltid funnits i min omgivning.
från de jag föddes till nu.
Och jag har alltid haft sån bra kontakt med hundarna vi har haft.
Dom har nästan varit mer än hund för mig.
Och de har ju resulterat i att vi har fått väldigt speciella hundar.
dom har tillslut blivit som människor.
Som tex. Drina gillar att basta.
och tro nu inte att de är vi som her in hon i bastun.
utan de är hon själv som vill de. hon står ofast utanför och gnäller.
Sen har vi Saga som ÄLSKAR att kramas. ja hon kramas faktiskt.
hon kommer självmant och lägger sig.
Sen har vi haft två hundar till men kommer inte ihåg så mkt av dom.










Kommentarer
Postat av: Linn

Fyyy jag såg det där klippet typ 5 sek innan jag fattade att det var små söta hunar hon kastade i då slog jag fan av!!! Idiotiska människor finns det tyvär många av :(

2010-09-02 @ 21:09:07
URL: http://linnooo.blogg.se/
Postat av: Elin

OUäääääh!! Håller med dig! Djur ska väl ändå behandlas som människor? Varför ska vi vara så mkt mer värda än dom. Vi är uppbyggda på precis samma sätt!! Nej, högre straff för djurplågeri! HELT KLART!

2010-09-04 @ 13:40:19
URL: http://pelo.blogg.se/
Postat av: mandyy

Vilka jävla IDIOTER det finns i vår värld! Omg!

2010-09-10 @ 13:46:30
URL: http://amandamattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0