Ja, jag lever!

Ja som rubriken lyder så lever jag. Men det har varit så mkt läxor och prov i veckan så jag har inte hunnit med att blogga. Sen så har jag lämna in min dator för att få bort virus. Så just nu är vi 4 som ska samsas om 1 dator, vilket inte går, så då har de blivit jag som har gett mig.......

Men om vi ska göra hela storyn lite enklare så kan jag säga att ni som känner mig, vet mycket väl att jag är envis som fan och ger mig inte i första taget. Så ni kan ju gissa vem som har haft datorn ändå rätt mkt. Jo men jag såklart. Men då har jag för de mesta varit på facebook elr lyssnat på musik som jag ÄLSKAR <3 och inte varit här och skrivit, har inte orkat och har inte haft någonting att skriva om heller.
Jag fattar inte hur ni som lägger ut flera inlägg om dagen orkar, hur kommer ni på allt ni ska skriva om?.... sj sitter jag varje gång och skriver...suddar..skriver..suddar..skriver osv, jag har ingen bra fantasi längre.

Jag vill vara barn igen och kunna fantisera att stolen jag sitter på är en flygande drake som ska ta mig till molnen upp i himlen som egentligen är min säng och att saga (hunden) är en farlig varg. Men ändå vill jag bli vuxen, få köpa en lägenhet/hus inreda de själv. köpa volvo, skaffa en hel drös ungar och leva ett helt vanligt svenssonliv. Men ändå vill jag bli någonting coolt, som rockstjärna,pilot, sjöjungfru, prinsessa elr nått sånt.

Ord från en superdupermega uttråkad Sandra Ingegerd Harlin 23/9 2010!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0