ett förtvivlat letande..

Haha, så dum man får va. Jag kommer hem från skolan,
går in och pratar med Carro en snabbis. Går tillbaka till hallen,
klär av mig ytterkläderna och börjar förtvivlat leta efter min mobil.
Drabbas av panik och springer ut till mamma och säger
att jag har glömt mobilen på skolan. vi tar bilen och far till skolan.
Jag springer in och ser att de sitter en kille precis där jag hade suttit senast.
 går försiktigt fram och frågar om han sett en mobil. han hjälper mig leta,
men min mobil är inte där. Går med tunga steg tillbaka till bilen. 
blir lite ledsen och tänker " Hur ska jag klara mig utan min älskade mobil" 
kommer hem igen och plötsligt ser jag mobilen på köksbordet.
Av någon konstig anledning har jag lagt den där och sedan glömt att
jag lagt den där. Det märks att det är fredag idag, haha!..



Kommentarer
Postat av: LINN :D

Hahhaa det lät som nå jag skulle kunna göra !! ;)



Jaa verkligen !! Det är så sjukt stört att en människa verkligen kan göra så :/:/

2010-09-03 @ 20:25:21
URL: http://linnooo.blogg.se/
Postat av: Tobiss

lyckat sandrisss B-D! men det är fredag så det är ju fö fan ok!! cheers för helg!

2010-09-04 @ 09:13:57
URL: http://tobiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0