Sanningen om bloggandet

Helg och blogga går helt enkelt inte ihop.
Man har absolut inte fullt upp på helgerna,
men man fokuserar på att försöka göra sånt
man inte gör på veckorna. Så är i alla fall jag.

Därför försöker jag blogga så mycket jag
kan på veckorna. Inte kul med bloggar
som inte uppdaterar så ofta, de kan nog
många hålla med om. Men, vi är två bloggare.
Då borde det bli dubbelt så mycket uppdateringar..
eller, kanske tvärtom.. dubbelt så lite uppdateringar?
Äh, skitsamma. Ni ser ju när det dyker upp inlägg, ju. :)

Sitter hos Emma just nu, båda på varsin dator.
Visste ni förresten att Emma har bidragit med
något icke-vackert i mitt ansikte, som aldrig kommer
försvinna. Jo, det är sant. Take a look..


Ser ni den feta gropen? Där satt en gång en liten vattkoppa,
som Emma tvingade mig att peta bort. Vilket resulterade gropen,
som somsagt, aldrig kommer försvinna.. Emma, den jäveln.(♥)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0