Älskling

Igår firades älskling 20-års dag. En massa härligt folk i Klövern, var
länge sen jag hade sådär kul!

I fredags bakade jag en tårtbotten. Så på lördag morgon, smög jag
upp vid 6 tiden, sprang till Ica och handlade, sen satte jag igång och
hade Minnas Bageri inne på toan. Vispade grädde förhand, men en
sked, eftersom Jens varken har en elvisp eller en vanligt visp. Samtidigt
som jag gjode detta, låste jag dörren och satte på duschen. Allt för att
lura Jens, utifall han skulle vakna. Men allt flöt på hur bra som helst
och jag väckte Jens med ett "Älskling, vakna! För jag tänker inte sjuga.",
tårta och pressenter. Han hade ingen aning om nånting, så tror det vart
ganska lyckat! :)


Och sådär "fin" blev tårtan, och sådär ickefina bilder tar min mobil. Och ja, den är
liten, lika liten som en silvertejpsrulle närmare bestämt, mycket sötare så. :)

Också fick han en tröja, som har var superdupermega snygg i, min älskling. ♥
Sen fick han även en tavla på Enya..


.. Nu måste den bara få en riktigt fin plats på väggen, våran lilla, fina ögonsten. ♥





Kommentarer
Postat av: blåndi

Grattis till Jens!



Jo jag ska he upp en bild när jag har den på mej. De ser inte ut som en ritkig balklänning, men de duger då.. Ska försöka pimpa den lite också haha. men bild kommer när nu klänningen kommer :) om den kommer, de har tagit ett jäkla bra tag..

2011-04-18 @ 13:05:49
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0