Fluff.



Godmorgon! Idag är jag på toppenhumör, trots att jag vet att imorgon börjar (äckelhelvetes)
skolan om. Men bara för de, ska jag INTE sitta inne och deppa. Jag ska bannemig ut, köpa glass,
sen ikväll ska jag gå på bio och se Hur många lingon finns det är världen? Allt för att inte
drabbas av ångest.

Jag sitter och nyser, därav mina röda näsa. Jag har en otroligt vacker morgonfrisyr och mina
ögon ser allt annat än normala ut. Men lika glad är jag för de, because it's a beutiful day!

Upd. Julia ringde nyss och frågade om vi ville äta grillat i Klövern. GRILLAT, I KLÖVERN. Ni
anar inte vad jag längtat hela vinter, så obeskrivligt gott! Denhär dagen kan bara inte bli så
mycket bättre än såhär! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0