Here i am

Har inte för så länge sen kommit hem. Så nu har jag äntligen fått komma hem till min sköna säng. I helgen har jag varit i kåbdalis, soligt och härligt och man har då verkligen fyllt på slalomkontot. Hade sett framemot Puppen på kvällen....men såg sen att det var ju förfan 20 årsgräns och det kosta 100kr att få komma in. Fan vad sur jag blev, och inte nog med det så hade jag hela veckan gått och tänkt på den feta köttbiten med pommes och bea som vi skulle äta där på deras restaurang...när vi skulle boka bord var det fullt..så det slutade med att vi fick äta varmamackor...riktigt kul.. men som tur var så fick jag en bra avslutning på helgen, for till Luleå och for ut på kanske min helt första utedans till orkester, Var riktigt kul och till min förvåning fick jag dansa en hel del så det var grymt kul.

Nu ska jag se the Notebook och sen ska jag sova. Hejs med er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0