Hur många lingon finns det i världen?



Kom precis hem från bion, hur många lingon finns det i världen? Fybubblan så klockren film!
Så jävla bra, så jävla rolig och så jävla gripande. Just the way I like it, två tummar upp! :)

Före det blev det, som jag skrev, grillat i Klövern by Julia. Det var så otroligt, otroligt gott! Så
nu sitter jag bara och tänker och funderar, gruvar och hatar. Jens brukar ofta säga "Jag skulle
vilja vara i ditt huvud, bara för en dag, för att höra vad du tänker" Så det är nog så. Att jag
tänker mycket, jämt och ständigt. Ibland tänker jag till och med FÖR mycket, vilket kan vara
jobbigt ibland.

Det är mycket som cirkulerar i skalllen nu för tiden. Vad vill jag bli, vad ska jag satsa på, är
det värt det, osv. Jag har svårt att ta beslut, svårt att få svar.

Men som dom sa i filmen, "alla har talanger". Och det är nog så. Det gäller bara för mig
att hitta den talangen, sen försöka utveckla mig själv, sen göra det jag bestämt mig för
helhjärtat. Och inte låta nånting komma ivägen. Jag ska kämpa för det jag vill.

Ni får aldrig låta någon hindra er. Det är ditt liv, du väljer vilka vägar du vill gå. Man måste
dra nitlotter innan man hittar vinstlotten, det är bara så. Med vilja klarar man allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0