Ingen är gladare än jag.

Nej, inge hemskheter hos tandläkaren idag, tur för det. Men nästa gång
pratades det om att rycka en tand, ajajaj.. Jaja, den dagen den sorgen.

När jag kom hem, kollade jag snabbt mina mail. Vilket jag har börjat göra
minst 10 gånger dagligen nuförtiden. Och gissa vad? Japp, jag hade fått en
mail från det "cv:et" jag skickade in förra veckan. Och jag fick jobbet! Vad
det är får ni veta lite senare när det blir mer aktuellt, men kan avslöja att
det har med skrivandet att göra.. INGEN ÄR GLADARE ÄN JAG!


Glädjeskutt!

I övrigt så skämde jag bort mig på Konsum..

Ska betala det jag köpt, stoppar in kortet, slår koden..

Kassören: Fel kod..
Jag: Va? Jaha..

Slår koden igen, trots att jag VET att jag slog rätt.

Kassör: Fel igen..
Jag: Men vafan.. Det är ju den..

Står där som ett litet bortgjort missfoster, tänker och funderar.. Svettet rinner,
en rött face förvandlas till knallrött.. TILL JAG KOMMER PÅ ATT JAG HAR JENS
KORT.

Jag: Ehehe, ojdå.. jag har ju Jens kort..

Sån jäkla värdelös mening att klämma fram.. JENS kort. Haha.

Tror dessutom att jag snart bli lokalkänd på Konsum. Jag gör JÄMT bort
mig DÄR. Aldig på Ica, bara på Konsum. Det vet Julia om, hehe (A)




Kommentarer
Postat av: Julia

hahha alltså du är så söt!!!

2011-04-07 @ 23:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0