Många ord, många meningar.

Har nyss fått i mig lite mat, blev köttbullar, spagetti och gräddsås. Så
enkelt, så gott!

Har så otroligt mycket i min "attgöra-ryggsäck". Den tynger verkligen
ner hela mig. Och att motivationen är på 0, gör ju inte saken bättre.
Tänk om man kunde äta ett litet piller. Ett piller som gjorde att man
fick motivation och ork, det hade inte vart hel fel.

Photoshooten med Tobbe gick bra. Tror jag lyckades få några
sköna bilder. Dock så var inte vädret det roligaste, och inte miljön
heller för den delen.. Men med redigering kan man göra allt, på
både gott och ont.

Och som ett kom ihåg till mig själv, innan jag avslutar denna dag..


Kanske, mest troligt, tar jag mig vatten över huvudet. Men jag ska försöka! Jåjå, brukar
låta så.

Imorgon börjar vardagsrutinerna om igen. Stiga upp, åka till Ormberget, jobba, åka hem.
Jag har kommit in i dom så bra, så jag undrar hur det kommer gå när det verkliga livet
börjar om igen. Stiga upp, skola, gå hem. Det är just detdär med skolan som får mig
att vela spola tillbaka och börja om. Men vid närmare eftertanke, så kommer vi bara
gå ungefär en månad i skolan, sen är det för 17 sommarlov! Kan knappt vänta..

Men somsagt, sista vecken på Ormberget. Kommer sakna det, trots allt..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0