Tralala

Helgen har varit jätte bra, men den har gått så fort, känns som om man inte har hunnit med. I fredags var sista dagen på Ormberget, tänk vad 6 veckor kan gå fort, det var ju nyss vi började där, i alla fall, firade in påsklovet med grillat till middag och sen en fet godispåse till efterätt, sen låg jag i matkoma hela kvällen. i går var jag i Klövern och firade Jens på hans 20års dag med en massa härligt folk, det var riktigt kul. Och nu då söndag..Jag har inte gjort speciellt mycket idag..har varit rätt slö och lat idag. var och övningskörde med pappa en snabbis och sen har jag sett Harry Potter. Nu ska jag slå på älsklingsmusiken och njuta av ledigheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0