...

Slinker in här en snabbis och bloggar lite grann innan jag snart kryper ner i min sköna och varma säng. Idag har jag inte gjort så mkt. varit ute ett tag i solen och myst på. Sen bussen till Luleå för buggträning. synd bara att vi var 7 tjejer och 2 killar. vilket slutade med att vi fick stå framför spegel och träna stegen. usch och fy och blää, spegeln är verkligen INTE min vän. Sticker ju föresten upp och campar i överkalix torsdag till söndag. husvagnscamping + ödemark = ingen dator. Så det lär nog inte bli nå bloggande för mig förens på söndag och det blir nog inte heller nått blogginlägg imorgon heller. Så ni får ha en underbar påskhelg och hoppas att påskharen hittar till er också. Bjuder på låten som spelas om och om igen ur sandras högtalare. Ibland är Smokie bara för bra <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0