Tralalala

Tjoho!
Kom hem från Minna för ett tag sen där det har bakats bullar och umgåts med härligt folk, var riktigt kul! Ja Påskfirandet firades ju som ni alla vet redan i Överkalix. Har för det mesta suttit i en stol och njutis i solen medans dom andra har slitit och arbetat, mohaha! Nä men arbetet var frivillit och jag hade inte kommit dit för att arbeta. Aja skitsamma, Mycket god mat och godis har man stoppat i sig och även hunnit med att Basta i den underbara bastun vi har där uppe. blev tyvär inget dopp, för isen hade inte farit än, men nästa gång då jävlar ska det badas!
I morgon kommer en underbar person hit så då får vi se vad vi hittar på, nu ska jag ta och nybädda i min säng och sen åker älsklingsmusiken på, sen ska jag sitta här och njuta av ledigheten. för i morgon kommer ångesten att skolan börjar om, det vill säga TON MED LÄXOR OCH PROV!!!!

Bjuder på en gammal bild på jag och bästMinna <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0