Bomb.

Godmorgon! Har precis avslutat ett städryck. Man måste bara älska känslan
efter man har storstädat.. lättnaden, njutningen.. Den är oslagbar.

Har inte så mycket annat för mig, så tänkte bjuda på en massa bilder från
mobilen..

 
En dag gjorde jag hemmagjorda hamburgare med hemmagjort bröd, det var jävligt gott om jag får säga
det själv. Speciellt med en massa cheddarost.

 
En annan dag var det min sista arbetsdag ute i skogen. På första bilen ligger jag och ler
och älskar livet. Ännu bättre blev det när jag vände mig om och såg blåbär, mmmmmmm.

 
Dagen efter det gjorde jag köttbullar och spagetti. Som jag dessvärre fick äta helt själv eftersom
Jens var upptagen med annat. Som ni ser.

 
 
En dag kom Sandra till Älvsbyn. Enya blev jätteglad för att Sandra är hennes bästis. Sen följde jag med
Sandra till Luleå där vi såg Harry Potter, och därefter for hem till henne och spelade "Hur fan visste du
det?" och "Rappa-kalja" Rappa-kalja är förövrigt mitt favoritspel för det är så jävla kul!

 
Igår for jag till Verran där vi (som typ alltid) bakade cupcakes. Denna gång mini-cupcakes, som var mycket
godare än vanliga! (Har aldrig tyckt cupcakes är speciellt gott, för att dom är så stora och mastiga, men
dessa var perfekta! Om inte annat så är de roligt att baka de!)


Och idag, tog jag en PN och när jag vaknar ser jag detta. Leksaken jag
nyss köpte till Enya var ett minne blått. Och Enya står och ser ledsen ut
för det hon gjort.

Nejni, nu kan jag inte sitta här och slöa mer. Ikväll är det fest i Klövern
och jag måste börja göra mig iordning för det.

Ha en bra dag! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0