En önskan som gick i uppfyllelse

Har just avslutat en förjävla maffig middag/kvällsmål.
Var och handlade tidigare med mamma och hungriga som
vi var hamna de en hel del onödiga saker i vagnen..
så min middag bestod först av sushi som förrätt (Aldrig mer!!) 
lite chips och godis. Sen en fet hemmagjord hamburgare, med pommes,
Och till efterätt blir de chips och godis... verkligen en ordentligt
 kaloribomb, har nog ätit alla mina kalorier för den här veckan, och jag
kommer nog få träna i en månad för att förbränna bort det..
men de är ju faktiskt lilla lördag idag och, jag tyckte jag hade förtjänat de lite
efter allt slit på jobbet idag.

Imorgon åker jag till Älvsbyn för att fira min minsta kusin Oliver som fyller 1år.
Tänk vad tiden går fort, de var ju nyss han var en väldigt liten kille. Jag ska
även försäka lämna tillbaka min dator till skolan, och kanske hälsa på min Minna<3
Om hon ser de här och är hemma då förstås.

Bilden tagen för ungefär ett år sen. Jag var fejk långhårig och väldigt
Lycklig var jag också, hade länge gått och önskat att få en till kusin, och
vips så kom han, en önskan som gick i uppfyllelse helt enkelt.



// Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0