.

Nu är jag här igen.. Känner att blogga inte är min bästa sida,
glömmer bort att jag också är ägare för den här bloggen, läser i princip bloggen
 varje dag, oftats för att kolla vad Minna skriver, men jag glömmer helt
bort att jag kanske ska blogga själv, i alla fall. I helgen har vi varit i Allsåklubben,
sista dansen för i år.  Linnea följde också med så vi har dansat lite.

I veckan har jag fixat så jag är ledig, gu vad jag ska sova,
känner att jag behöver vila upp mig sista veckan före
skolan börjar om, annars kommer jag vara skoltrött innan skolan ens har 
startat. börjar känna mig rätt nervös inför skolstarten nu,  
de blir ju en helt ny omstart, ny kommun,  ny skola, nya lärare, ny klass..
jävlat allt blir nytt, nog för att jag tror de kommer gå bra, kan vara bra att börja om
helt från början. Ingen som vet vem man är, ingen som dömmer en innan man har lärt
känna personen som de var/är  i Älvsbyn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0