Glass i stora lass..

.. Och inte vilken glass som helst! Var på Ica med Jens och sa att jag var
sugen på glass. När Jens gick mot frysdisken förväntade jag mig någon
billig coop-glass(hade inte haft nå emot de) med instället kommer han
med en Ben & Jerry! Mest för att han ville testa den, men ändå. Jag fick
iaf ta oskulden på den och den var förjävla god, mmmm!



Sen var jag och Enyapenya ut på en liten promenix. Vi brukar ju oftast ha hon lös,
och då blir det ju lite problem med kopplet när det väl åker på. Hon är väldigt duktig
på att släpa matte efter sig, och matte har kanske varit lite väl snäll. Men nu är det
andra bullar som gäller, och hon är så himla duktig när hon väl förstår!

Sen har hon blivit så himla duktig på att lyssna. Säger man att hon ska stanna och sätta
sig ner, då gör hon de. Hon är ju så himla glad i allt och alla, och vill jämt springa fram
och hälsa, men det går ju inte här mitt i byn. Och speciellt när alla verkar tycka att hundar
är som små paraciter, blir så irriterad. Hjärtlös människor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0