Host och nys.

Kände redan igår att det var något som spökade i kroppen. Imorse vaknar
jag upp med feber, hosta, halsont och snorig näsa. Hur kul är det? Näst sista
dagen av lovet.. suck.

Men that's life. Har ägnat morgonen åt att skriva en massa mail och dylikt åt
Jens. Sen har jag ätit en aning för stor bit av chokladtårtan. Och ja, den var
mycket godare idag! Så, nu är jag mätt.

Känner mig inte så värst taggad till nånting idag. Så, kan tänka mig att det
blir en lugn dag under täcket med snorpapper och nässpray. Kanske kommer
bloggen lida av detta.

Men, jag tänker dock logga in för att se hur första skoldagen gick för Sandris!
Hoppas att hon skriver något i stil med "första skoldagen var en pina. Alla var
dumma i huvudet och jag tänker inte gå där en dag till! NTI suuuger! Så jag
har redan pratat med rektorn i Älvsbyn, så jag börjar om där redan på onsdag!
"
Eller nå. Drömma kan man ju.  Näe, för Sandras skull hoppas jag givetvis att
det gick bra. ♥ Kanske.

Nu ska jag göra Enya sällskap och krypa ner under täcket, och hoppas att jag
piggnar till en aning. :)



Lilla, mysiga skola. Dock inte lika mysig utan Sandra.





Kommentarer
Postat av: blååndi

Ja, vi hoppas att hon inte trivs där så hon måste komma tillbaka här! Och så kan hon bo hos dej och mej varannan vecka ;D haha

2011-08-22 @ 19:00:44
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0